Kurumdan 7-8 Temmuz’da düzenlenecek 36. NATO Zirvesi sürecinde sağlık hizmetlerinin işleyişine ilişkin açıklama yapıldı.
Açıklamada, “NATO Zirvesi süresince Ankara’daki tüm sağlık tesislerimizde hizmet sunumu normal işleyişiyle tam kapasite devam edecektir. Acil servisler, ameliyathaneler, yoğun bakım üniteleri, yataklı tedavi hizmetleri ve acil müdahale gerektiren tüm sağlık hizmetleri kesintisiz olarak sürdürülecektir.” ifadeleri kullanıldı.
Şehir içi ulaşımda yaşanabilecek yoğunluk ihtimali de dikkate alınarak MHRS planlamasında gerekli düzenlemelerin yapıldığı aktarılan açıklamada, söz konusu çalışmalarla vatandaşların sağlık hizmetlerine erişiminin kesintisiz şekilde devam etmesinin amaçlandığı belirtildi.
Açıklamada şunlar kaydedildi:
“NATO Zirvesi gibi uluslararası organizasyonlarda alınan tedbirler olağan ve uluslararası standartlara uygun uygulamalardır. Yapılan tüm planlamalar, ülkemizin güçlü organizasyon kapasitesini ortaya koyarken vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerinden en iyi şekilde yararlanmaya devam etmesini sağlamayı hedeflemektedir.”
Kaynak AA
GÜNCEL
26 Haziran 2026EĞİTİM
26 Haziran 2026EĞİTİM
26 Haziran 2026GÜNCEL
26 Haziran 2026GÜNCEL
26 Haziran 2026GÜNCEL
26 Haziran 2026GÜNCEL
26 Haziran 2026
1
Pençe-Kilit Harekat bölgesinde metan gazına maruz kalan 12 asker şehit oldu
4667 kez okundu
2
Orman şehitleri son yolculuklarına uğurlanıyor
4666 kez okundu
3
Türkiye genelinde 47 ilde ormanlara giriş yasaklandı
4525 kez okundu
4
Can kaybının 59 bini aştığı Gazze’de son 24 saatte 19 kişi açlıktan hayatını kaybetti
4473 kez okundu
5
Sağlık Bakanlığı “Dumansız Türkiye” temalı yeni bir kampanya başlattı
4334 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.