Balçovalı gaziler ve Olgun Gençlik Merkezi üyeleri, 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü nedeniyle sinemada Atatürk filmini izledi. Belediye Başkanı Fatma Çalkaya’nın da eşlik ettiği filmde vatandaşlar, duygu dolu anlar yaşadı.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ölümünün 85. yıl dönümü dolayısıyla Balçova Belediyesi, ilçede yaşayan gazileri ve Olgun Gençlik Merkezi üyesi 65 yaş üstü vatandaşları, sinemalarda gösterime giren Atatürk filmine götürdü. Balçova Belediye Başkanı Fatma Çalkaya da, vatandaşlarla birlikte filmi izledi.
Filmde duygu dolu anlar yaşanırken, Başkan Çalkaya, Atatürk’ü herkesin çok daha iyi tanıması gerektiğini ifade etti. Çalkaya, “Biz, 10 Kasım olması nedeniyle büyüklerimiz için böyle bir etkinlik düzenlemek istedik. Büyüklerimiz ile birlikte bende duygusal anlar yaşadım. Atatürk’ün manevi hatırası bile bizlere çok büyük bir huzur veriyor. Önümüzdeki hafta ara tatilde de ortaokul öğrencilerimizi Atatürk filmine getireceğiz” diye konuştu.
GÜNCEL
23 Haziran 2026EĞİTİM
23 Haziran 2026EĞİTİM
23 Haziran 2026GÜNCEL
23 Haziran 2026GÜNCEL
23 Haziran 2026GÜNCEL
23 Haziran 2026GÜNCEL
23 Haziran 2026
1
Pençe-Kilit Harekat bölgesinde metan gazına maruz kalan 12 asker şehit oldu
4655 kez okundu
2
Orman şehitleri son yolculuklarına uğurlanıyor
4655 kez okundu
3
Türkiye genelinde 47 ilde ormanlara giriş yasaklandı
4514 kez okundu
4
Can kaybının 59 bini aştığı Gazze’de son 24 saatte 19 kişi açlıktan hayatını kaybetti
4462 kez okundu
5
Sağlık Bakanlığı “Dumansız Türkiye” temalı yeni bir kampanya başlattı
4324 kez okundu